Digitál

Digitál

HR Pointy slaví úspěch. CzechInvest pomohl stovkám personalistů s náborovými strategiemi

Bezplatné podzimní série seminářů agentury CzechInvest HR Point se bylo možné zúčastnit ve všech regionech České republiky mezi 4. říjnem a 23. listopadem. Stovky personalistů se dozvědělo více o tom, jak inflace a rostoucí poptávka po kvalifikované pracovní síle mění náborové strategie.
Digitál

Řešení umělé inteligence Infor umožní Camatic Seating optimalizovat výběrová řízení a zvýšit prodej

Infor, poskytovatel odvětvově-specifických cloudových řešení, oznámil, že Camatic Seating, globální výrobce ergonomických sedaček pro stadiony, sportovní arény, kina, divadla, vzdělávací instituce a dopravní prostředky, využije Infor Coleman AI, integrované řešení umělé inteligence, ke zlepšení spokojenosti zákazníků, optimalizaci výběrových řízení a zvýšení celkového obratu. 
Digitál

Česká herní studia se ukázala na prestižní konferenci v Koreji

Největší gaming konference G-STAR 2022 se konala opět v Busanu od 17.–20. listopadu. Pro 184 000 návštěvníků bylo připraveno přes tři tisíce vystavovatelů. Stánek na akci měla i agentura CzechInvest a ZÚ Soul, který reprezentoval 6 českých herních studií.
Digitál

74 milionů korun do zdraví celého světa. Rozvoj krabičkové diety NutritionPro nově podporuje trojice investorů

Český startup NutritionPro nabízející krabičkovou dietu podle potřeb zákazníků získal investici téměř 74 milionů korun. Na investici se podílejí český venture kapitálový fond Nation 1, investiční skupina Leverage a americký investor William Jarvis.
Digitál

Marketingové ceny Effie letos ovládl digitál. Cenu Grand Prix získal Datart za kampaň Dopravart, Rychlart, Chytrart

Jubilejní 25. ročník nejvýznamnější tuzemské marketingové soutěže Effie Awards Czech Republic zná své vítěze. Vyhlášení výsledků proběhlo ve středu 23. listopadu na tradičním galavečeru, který se opět konal v prostorách Kina Lucerna.
Digitál

Změny v GLAMI: Kešelák na pozici CEO a nový fond s investicí 5 milionů eur

Novým CEO největšího módního vyhledávače v Evropě je Ján Kešelák, který už pět let spoluurčuje směr GLAMI. Nejprve jako šéf expanze do Řecka, adriatických zemí a Pobaltí a v posledním roce také jako Chief Revenue Officer.
Digitál

Vánoce v e-commerce: zákaznický servis je stejně důležitý jako zboží

V posledních měsících se české internetové obchody potýkají s citelným ochlazením tržeb, i proto se ale snaží nezanedbat přípravy na hlavní sezónu roku.
Digitál

Zalando nadále rozsáhle investuje do podpory žen a nabízí široký sortiment pro zdravotně znevýhodněné zákazníky

Zalando dnes zveřejnilo svou třetí výroční zprávu o diverzitě a inkluzi (D&I). Ta sleduje pokrok v oblasti dvanácti konkrétních závazků v rámci čtyř pilířů D&I strategie Zalanda do.Better: talenty, vedení, zákazníci a partneři.