Digitál

Digitál

Hledají se budoucí jednorožci. Deloitte spouští další ročník soutěže o nejrychleji rostoucí firmy

Ocenit nejrychleji rostoucí technologické firmy ve střední Evropě – to je cílem soutěže Deloitte Technology FAST 50 Central Europe, pořádané poradenskou společností Deloitte. Firmy mohou zabojovat o pořadí v celkem čtyřech různých žebříčcích a získat cenné zkušenosti či mentoring.
Digitál

Ben Usinger, CMO BitMEX, vystoupí na blížící se konferenci BTC Prague

Ben Usinger, Chief Marketing Officer BitMEXu, jedné z nejdůvěryhodnějších světových kryptoměnových platforem pro profesionální a institucionální obchodníky, se zúčastní prvního ročníku BTC Prague v PVA EXPO Letňany, od 8. do 10. června, jako jeden ze spíkrů.
Digitál

Společnost Livesport si pro monetizaci reklamního prostoru vybrala skupinu DIGNITY. Reklamu mediálním agenturám a klientům bude prodávat TISCALI MEDIA / ARBOmedia

Společnost Livesport, globálně působící pod značkou Flashscore si vybrala media zastupitele pro prodej reklamního prostoru v ČR. Stalo se jím seskupení firem DIGNITY.
Digitál

Luigi’s Box posiluje produktový tým. S evropským růstem mu pomůže Roman Dušek, který vedl vyhledávání v Mallu a v Seznamu

Slovenská technologická firma Luigi’s Box, která se specializuje na zvyšování prodejů e-shopů, pokračuje v rychlém růstu a evropské expanzi. Nově její řady rozšířil expert na online vyhledávání Roman Dušek na pozici head of search. Online vyhledáváním se Dušek zabývá již přes patnáct let, do Luigi’s Box přechází z pozice šéfa vyhledávání v Mall Group. Obdobnou pozici přitom dříve zastával také v Seznamu.
Digitál

Pipedrive spouští Developer Hub, firmy mohou nyní samy připojit své aplikace do ekosystému populárního CRM

Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul CRM platformu pro malé a střední firmy, oznamuje spuštění centralizované online platformy Developer Hub pro vývoj aplikací pro technologické partnery a vývojáře. Toto specializované prostředí umožňuje vývojářům přístup ke všem nástrojům, které potřebují k vytváření a správě aplikací na Pipedrive Marketplace. Každá vyvinutá aplikace díky tomu získá přístup do ekosystému čítajícího více než 100 000 společností, jež samy populární CRM využívají.
Digitál

Filuta.ai věří, že umělá inteligence potřebuje zejména osvětu. Proto ve spolupráci s významnými jmény české AI scény chystá první FiluTalks

Startup Filuta AI zabývající se kompozitní umělou inteligencí uspořádá 20. června svůj první meetup s názvem FiluTalks. Společně s Tomášem Mikolovem a Martinem Schmidem plánuje Filip Dvořák nejen mezi odbornou veřejností budovat osvětu okolo současného stavu vývoje umělé inteligence. Hlavním tématem první debaty budou současné jazykové modely, nejsilnější proudy dnešní AI, výhled do budoucna, a jak to vlastně je s AGI, tedy obecnou umělou inteligencí. Událost proběhne ve Worklounge Karlín a později bude možné zhlédnout její kompletní záznam. Do budoucna plánuje Filuta v aktivitě pokračovat. Zakladatelé společnosti totiž věří, že okolo umělé inteligence v současnosti panuje mnoho dohadů a veřejná debata na toto téma je zcela zásadní.
Digitál

Svaly jako Arnie. Schwarzenegger spustil svou první fitness aplikaci, vytvořilo ji české STRV

Fitness a motivační mobilní aplikace, která začátečníkům i pokročilým poskytne cvičební plány našlapané desítkami let zkušeností Arnolda Schwarzeneggera v kombinaci s moderními poznatky o posilování, stravování a zdravém životním stylu. To je nová aplikace The Pump, kterou Schwarzenegger spustil pro první testovací uživatele na začátku května. Za aplikací nestojí hollywoodská hvězda sama, spolupracuje na ní s týmem, ve kterém jsou i známá jména, například nutriční specialista Adam Bornstein nebo Daniel Ketchell, který Arnolda provází už od dob jeho guvernérství. Pro vytvoření své první oficiální fitness aplikace si sám Schwarzenegger vybral český tým designérů a vývojářů STRV, který má na kontě již několik vlastních i klientských fitness a healthtech aplikací.
Digitál

AI v praxi využívá více než 75 % PR agentur. Nejčastějším nástrojem je Chat GPT

Drtivá většina PR agentur v Česku při práci testuje umělou inteligenci, potvrdil to vlastní výzkum Asociace public relations (APRA). Podle něj patří mezi nejpopulárnější AI nástroje Chat GPT, Midjourney a funkce v grafickém editoru Canva. Kompletní implementace těchto technologií do praxe se ale zatím nekoná. Důvodů k opatrnosti je celá řada – faktické nepřesnosti, možné zneužití citlivých dat, potenciální závislost na technologii umělé inteligence nebo obava o potřeby práce copywriterů v budoucnu.