Novým hlavním partnerem KVIFF je e-commerce jednorožec Rohlík

16. 6. 2022 – 10:10 | Digitál | Adam Homola | Diskuze:

Novým hlavním partnerem KVIFF je e-commerce jednorožec Rohlík
zdroj: Foto: KVIFF

Jedním z nových hlavních partnerů Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary se stal i jeden z největších českých e-commerce startupů a relativně nedávný jednorožec, Rohlík. Ten nabídne během akce občerstvení, lounge pro Premium zákazníky a nebude chybět ani místo pro rodiče s dětmi.

Součástí přítomnosti Rohlíku na KVIFF má být i doprovodný program a soutěže. K tomu všemu pořádá Rohlík ještě soutěž o Festival Passy, která běží až do 28. června. Stačí do tohoto termínu nakoupit 3x minimálně za 1000 Kč a jste automaticky zařazení do slosování.

„Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary je pro mě osobně velkou událostí, kterou si jako jeho fanoušek již dlouhá léta nenechám ujít. V Rohlíku je pro nás zákazník opravdu na prvním místě a dennodenně pro něj tvoříme boží službu. A stejně tak vnímám i karlovarský filmový festival. Skvělá podívaná pro všechny návštěvníky a nezapomenutelný zážitek, který v každém zanechá spoustu dojmů. Proto, když se letos naskytla příležitost být s Rohlíkem jeho součástí, přišlo mi to jako skvělé a samozřejmé spojení,“ řekl pro KVIFF zakladatel Rohlíku Tomáš Čupr.

Jiří Bartoška dodává: „Jsme rádi, že se v letošním roce stala jedním z hlavních partnerů festivalu společnost Rohlík, protože jde o renomovanou domácí společnost, která zároveň buduje své jméno i v zahraničí. Věříme, že spojení těchto dvou značek bude oboustranně přínosné.“

Byl to právě Rohlík, který se před pár měsíci stal jednorožcem, tedy že jeho hodnota překročila bájnou jednu miliardu dolarů. O překročení této hranice se postaral především americko-britský fond Index Ventures. Skrze nedávné investice chce Rohlík dále tlačit kupředu inovace i vývoj nových technologických nástrojů.

Zdroje:
kviff.com, Tisková zpráva, Rohlík

Nejnovější články