Cruxo pomůže značkám s marketingem v e-shopech. Má za sebou zvučná jména

5. 4. 2022 – 16:28 | Tech | Patrik Hajda | Diskuze:

Cruxo pomůže značkám s marketingem v e-shopech. Má za sebou zvučná jména
zdroj: Cruxo, Zleva: Jan Galgonek, Matěj Novák, Michal Trunkát a Petr Pavlík

Bývalý vedoucí Rohlíku, zakladatel Adexpres a DIVR Labs, vedoucí sdružení Czech Publisher Exchange a manažer v Procter & Gamble společně zakládají platformu Cruxo zaměřenou na propagaci a marketing značek v e-shopech.

Když se spojí nemalé zkušenosti čtyř významných osobností českého online byznysu, je na místě zpozornět. Jan Galgonek, Matěj Novák, Michal Trunkát a Petr Pavlík společně zakládají platformu Cruxo, která si dává za cíl pomoci značkám se správou a optimalizací digitálních kampaní na e-shopech.

„Cruxo pomáhá dodavateli lépe představit značku a v rámci e-shopu vybudovat jeho virtuální regál. Přínosem pro retailera je zvýšení profitability a hodnoty nákupního košíku,“ uvádí Petr Pavlík, který do společnosti vstupuje se zkušenostmi z vedoucích pozic ve firmách Albert, Rohlík, Procter & Gamble, Reckitt Benckister a Stock Spirits Group.

Cruxo značkám nabídne výrazné zlepšení možností propagovat a prodat jejich zboží v online prostředí. Retailerům zase přinese vyšší výnosy z reklamních ploch, nižší náklady díky automatizaci procesů a vyšší prodeje na základě cílené reklamy. Uživatelé se setkají s relevantnější nabídkou a méně agresivními reklamními formáty, které vedou k lepší zákaznické zkušenosti.

Platforma dále pracuje s plánováním, správou a optimalizací reklamních kampaní a představuje nové možnosti cílení včetně analýzy dat, kterými e-shopy sice disponují, ale často je nevyužívají naplno.

„Průkopníkem monetizace reklamního prostoru na e-shopech je bezpochyby Amazon jako největší retailová reklamní platforma. Jeho data navíc potvrzují, že chuť dodavatelů inzerovat v retail médiích roste. Aby byl reklamní prostor využit opravdu efektivně, je třeba maximálně využít data a vytvořit personalizovaný obsah, který ocení jak vendoři a e-shopy, tak i zákazníci,“ uvádí CEO Michal Trunkát s desetiletými zkušenostmi ze společnosti Procter & Gamble.

Cruxo hodlá začít rovnou od těch největších subjektů české e-commerce scény, kde s některými z nich již v tuto chvíli probíhají jednání či testování nasazení nabízeného řešení platformy. Platforma zacílí také na retailery s e-shopovým řešením, a kromě největších hráčů se Cruxo zaměří také na středně velké subjekty. V oblasti dodavatelů pak své řešení nabídne napříč segmenty, které pravidelně investují do instore reklamy.

Zdroje:
Tisková zpráva

Nejnovější články