Sdílení aut HoppyGo vybízí k půjčování elektromobilů. Škoda jde příkladem a rozšiřuje nabídku o model Enyaq iV

2. 9. 2021 – 14:09 | Ekologie | Patrik Hajda | Diskuze:

Sdílení aut HoppyGo vybízí k půjčování elektromobilů. Škoda jde příkladem a rozšiřuje nabídku o model Enyaq iV
zdroj: Profimedia

Služba HoppyGo v rámci prosazování ekologie podněcuje majitele elektrických vozů k jejich půjčování ostatním skrze vyšší provize. Sama Škoda poskytuje svůj nejnovější model Enyaq iV už i v Brně.

Elektrická vozidla hýbou světem a každý, kdo chce podpořit ekologii a snížit svou uhlíkovou stopu, se snaží prosazovat elektřinu namísto spalovacích pohonných hmot. Činí tak i carsharingová služba HoppyGo, která do nabídky vozů půjčovaných jejich majiteli zákazníkům přidává další vůz Škoda Enyaq iV. Jedná se o první české elektrické SUV, které je už nějakou dobu nabízené Pražanům. A jelikož je o něj enormní zájem (vyloženě se na něj čekají fronty), budou si ho nově moct vyzkoušet i zákazníci v Brně.

“Lidé jsou prostě zvědaví. Pro některé je to první jízda elektromobilem v životě, jiní zase chtějí porovnávat vůz s konkurencí anebo třeba testují rychlost nabíjení. Vůz je navíc k dispozici až na čtyři dny ježdění, a to je skutečně naprosto unikátní příležitost si ho vyzkoušet v každodenním běžném provozu. V každém případě je jízda v něm zážitek,” říká Robin Švaříček, CEO platformy HoppyGo. 

Škoda Enyaq iV 80 má příplatkovou výbavu včetně rychlonabíjení i asistované jízdy a její 82 kWh baterie se 150 kW elektromotorem slibuje vedle sportovního zážitku i dojezd až 535 kilometrů na jedno nabití. “Určitě nejlepší auto, co Škodovka vypustila na trh. Po třech dnech v tomhle se mi vůbec nechce přesedat do ropáka. Výpůjčka bez sebemenšího problému, auto je silně návykové,” popsal uživatel Libor Š. na stránkách HoppyGo své zážitky z jízdy.

Nejde však jen o škodovku. HoppyGo se snaží prosazovat elektromobily ve velkém, a tak vyzývá jejich majitele využívající carsheringovou platformu k jejich půjčování ostatním. “Infrastruktura už je propracovaná i za hranicemi velkých měst, a naše čísla ukazují, že i tam lidé chtějí elektrovozy jezdit. My jim jdeme naproti tím, že budeme motivovat vlastníky elektrovozů ke sdílení,” vysvětluje Švaříček.

Onou motivací je myšlen příplatek nad rámec požadované odměny za sdílení vozu, který činí čtvrtinu provize platformy HoppyGo. Jinými slovy služba se dobrovolně připravuje o část podílu, aby tak přiměla majitele k půjčování elektromobilů. Speciální nabídka platí pro vozy s elektrickým pohonem zařazené do nabídky na dobu minimálně dvou měsíců mezi zářím 2021 a prosincem 2021, které budou zájemcům k dispozici alespoň dva týdny v každém měsíci.

HoppyGo završila loňský rok s 81% růstem oproti roku předchozímu a má nyní více než 130 tisíc registrovaných uživatelů. V rámci dalšího rozvoje chystá expanzi do Polska, kde hodlá být průkopníkem carsharingu, zatímco na Slovensku se chce z Bratislavy rozšířit do celé země.

Zdroje:
Tisková zpráva

Nejnovější články