Do české módní značky VUCH vstupují eRockets. V plánu je miliardový obrat do pěti let

17. 1. 2022 – 15:30 | Ekologie | Patrik Hajda | Diskuze:

Do české módní značky VUCH vstupují eRockets. V plánu je miliardový obrat do pěti let
zdroj: VUCH

Během několika málo let se nejen na českém trhu uchytila mladá módní značka VUCH, jejíž roční obrat již teď značně přesahuje 100 milionů korun. V plánu je ale dosáhnout na miliardu, s čímž pomohou investoři z eRockets.

V roce 2015 si dva kamarádi Martin Kůs a Ondřej Hyrš založili vlastní módní značku VUCH, která ke klasické eleganci dámských kabelek a peněženek přidala alternativu v podobě hravých puntíků za dostupné ceny. Zákaznice na to slyšeli a firma tak začala pěkně růst.

VUCH za loňský rok dosáhla obratu 140 milionů korun a šlo tak o meziroční nárůst o 130 %. Zároveň se nabídka produktů rozšířila o oblečení, objevila se limitovaná kolekce ve spolupráci s malířem Josefem Ratajem či raperkou Sharlotou a otevřel se nový showroom v centru Prahy.

VUCH zdroj: VUCH

Avšak ambice zakladatelů módní značky míří mnohem, ale mnohem výš. Až ke krásně kulaté miliardě, co se ročního obratu týče. Na tu by rádi dosáhli do pěti let, přičemž tuto vizi s nimi sdílí investoři z eRockets, kteří se rozhodli pomoci s expanzí značky po Evropě.

 „Na rozdíl od jiných fashion brandů zaznamenala značka VUCH za poslední dva roky obrovský boom, roste její oblíbenost nejen u českých zákazníků a ekonomika firmy má velmi zdravé základy, na nichž lze stavět další strategické plány. Od spolupráce očekáváme posilování tržní pozice ve středoevropském regionu, rozšíření portfolia a naplnění ambice miliardového hráče do pěti let,“ říká Tomáš Fikar z eRockets.

Martin Kůs za VUCH zase zmiňuje i krátkodobější plán, tedy navýšit v letošním roce obrat na 250 milionů korun. Značka, která nabízí i ekologické produkty z recyklovaných materiálů a chlubí se 100% bezodpadovostí, když odpadními materiály plní sedací vaky, momentálně nejrychleji roste na Slovensku a chystá se podívat do Slovinska a Chorvatska. Investoři z eRockets nespecifikovali výši investice, která s tímto rozpínáním vypomůže.

Nejsou přitom jediní, kdo se rozhodli do VUCH investovat. Konají tak i Petr Vít a Rosťa Hloušek, zakladatelé Astratexu, v němž se rovněž angažují eRockets. Tento investiční fond zaměřující se na e-commerce loni podpořil ještě projekty Ovečkárna a Grizly a jeho eshopy loni vykázaly kumulovaný obrat téměř 3 miliard korun a hrubý provozní zisk přesahující 200 milionů korun.

Zdroje:
Tisková zpráva

Nejnovější články