Nárůst e-mailů, hovorů i zájmu o chatování. Ovečkárna nasadila software od Daktely pro veškerou zákaznickou péči

14. 2. 2023 – 11:09 | Digitál | Redakce StartupInsider | Diskuze:

Nárůst e-mailů, hovorů i zájmu o chatování. Ovečkárna nasadila software od Daktely pro veškerou zákaznickou péči
zdroj: Ovečkárna

Online prodejce Ovečkárna nasadil pro svůj kompletní zákaznický servis software od globální technologické společnosti Daktela. V novém systému se tak soustřeďuje veškerá komunikace od běžných zákaznických telefonátů po SMS a zprávy z aplikace Messenger.

Online prodejce Ovečkárna, který se zaměřuje zejména na prodej vlněného zboží, během roku 2022 nasadil a začal využívat pro veškerý zákaznický servis komplexní softwarový systém od technologické společnosti Daktela. Díky němu dochází k centralizaci telefonických hovorů, e-mailů, chatů i dalších zpráv z externích platforem Ovečkárny na jednom místě. Společnost tak může podle potřeby svou komunikaci se zákazníky celoplošně sledovat a v případě potřeby také okamžitě reagovat. 

Oproti roku 2021 Ovečkárna zaznamenala výrazný nárůst ve všech využívaných komunikačních kanálech, přičemž jen množství telefonických hovorů vzrostlo o 39 %.

Oblíbenou se v případě telefonického hovoru stala funkce click-to-call, kdy si zákazník sám nastaví preferovaný čas, kdy jej má společnost kontaktovat. Od května ji využilo 1 440 zákazníků. 

Při celkovém počtu 240 354 objednávek za rok 2022 se výrazně zvýšil také zájem o web chaty (131 %) a e-maily (40 %).

Nadpoloviční většina všech zákaznických požadavků přichází z České republiky (62 %), 14 % připadá na Slovensko, 10 % na Rumunsko. Dále následuje Maďarsko s 9 % a Německo s 5 %.

“Při rychlém rozmachu společnosti je třeba počítat také s nárůstem komunikace ze strany zákazníků a vyšším počtem dotazů různého druhu. Schopnost rychlé reakce a následné efektivní zpracovávání i odbavování požadavků může být pro výslednou pozitivní zákaznickou zkušenost klíčové. Jsme rádi, že jsme naším komplexním řešením mohli Ovečkárně pomoci dále zlepšovat zákaznickou péči poskytovanou jejím klientům,” komentuje spolupráci Richard Baar, spoluzakladatel Daktela.

“Pro rok 2022 jsme si interně stanovili cíl neklesnout v hlavní sezóně s hodnocením na Heurece pod 97 %, což se nám jednoznačně podařilo. I po hlavní sezóně se naše hodnocení pevně drží na 98 %. Věříme, že tomuto skvělému výsledku napomáhá nejen kvalita našich výrobků, ale také vysoká úroveň zákaznické péče, kterou se nám nyní díky softwaru od Daktely daří efektivně udržovat,” uzavírá Martin Bernátek, zakladatel Ovečkárny.

O Daktele

Globální technologická společnost Daktela nabízí zákazníkům vlastní komunikační software a cloudové řešení pro kontaktní centra. Umožňuje firmám pečovat o zákazníky pomocí všech dostupných komunikačních kanálů, jako je hlas, email, SMS, webový chat, Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp či Viber. Vše s nativní podporou v jedné webové aplikaci. V současnosti obsluhuje více než 1000 firemních zákazníků všech velikostí po celém světě. Daktela má pobočky v České republice, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Spojeném království, Dubaji, na Filipínách a nově také ve Slovinsku a Rumunsku. Vlastníky Daktely jsou zakladatelé Richard Baar a David Hájek a slovenská investiční skupina Sandberg Capital. V roce 2021 dosáhl obrat společnosti 253 milionů korun. Od října 2022 Daktela vlastní většinový podíl ve společnosti Coworkers.ai, která je na českém trhu leaderem poskytujícím vlastní inteligentní chatboty a voiceboty. Více informací na https://www.daktela.com

O Ovečkárně

Ovečkárna byla založena v roce 2009 ve Zlíně, kdy začínala na tradičních trzích v okolních městech. Zákazníků však stále přibývalo a Ovečkárna se v roce 2011 přesunula do online světa, aby mohla huňaté zboží posílat do všech koutů země. První kamennou prodejnu otevřela v roce 2013 ve Zlíně. V roce 2019 získala Ovečkárna titul nejlepšího e-shopu na Heurece. V roce 2020 i 2021 získala ocenění v soutěži Deloitte Technology Fast 50 CE, která oceňuje nejrychleji rostoucí středoevropské technologické firmy. Tyto roky byly pro Ovečkárnu časem růstu a změn. Balíčky z centrály ve Zlíně dnes denně putují na nespočet míst v mnoha zemích a Ovečkárna si tak plní přání zabalit do huňaté vlny celou Evropu.

Zdroje:
Tisková zpráva, Ovečkárna

Nejnovější články