Ecomail má za sebou rekordní obrat, který hodlá ještě navýšit vstupem na světový trh

4. 4. 2022 – 17:24 | Digitál | Patrik Hajda | Diskuze:

Ecomail má za sebou rekordní obrat, který hodlá ještě navýšit vstupem na světový trh
zdroj: Foto: Ecomail

Česká e-mailingová platforma Ecomail má za sebou nejsilnější rok, přičemž teprve ten letošní bude kvůli expanzi na světový trh klíčový.

Česká firma Ecomail založila své podnikání na automatizovaném rozesílání marketingových e-mailů, ale nabízí i hromadné SMS zprávy a propojení s reklamním účtem na Facebooku a Instagramu. O tom, že české řešení neustále nabývá na popularitě, svědčí výsledky loňského roku.

Přes platformu bylo každý měsíc doručeno v průměru 200 milionů e-mailů do 160 zemí světa. Jen během výprodejového dne Black Friday jich bylo přes 10 milionů, což bylo o celých 90 % více než v předešlém roce. Meziročně se počet odeslaných e-mailů zvýšil o 63 % procent a počet klientů o 40 %.

To se samozřejmě projevilo na příjmech společnosti, která zaznamenala rekordní obrat ve výši 59 milionů korun, za což vděčí již 5 tisícům platících zákazníků. Přitom podle zakladatelů Jakuba Stupky a Jana Tlapáka bude teprve až letošní rok tím klíčovým. Chystají se totiž expandovat na globální trh.

„Ecomail.cz se začíná připravovat na expanzi do zahraničí, přičemž bychom k ní chtěli přistoupit už v průběhu letošního roku. Potenciál je obrovský. Pokud uspějeme, předpokládáme, že se náš obrat zvýší odhadem až na 90 milionů,” odhaluje plánovanou strategii Jakub Stupka, COO a spoluzakladatel společnosti Ecomail.cz.

Za loňským úspěchem stojí i doprovodná aplikace pro editaci e-mailových šablon Topol.io spadající pod Ecomail, která má již desítky tisíc uživatelů ve 150 zemích světa, loni zaznamenala 100% nárůst v ročním obratu a za svou intuitivnost a jednoduchost užívání získala ocenění od americké online platformy G2 hodnotící a doporučující softwarové společnosti. Rovněž pomohlo posílení strategické spolupráce s tuzemskou webovou platformou Shoptet zpracovávající hosting 30 tisícům e-shopů.

Služby Ecomailu nově využívá on-line prodejce kontaktních čoček a brýlí Alensa, český zpravodajský server orientovaný na byznys, startupy a nové technologie CzechCrunch, džínoví specialisté eXe jeans, e-shop s povlečením a bytovým textilem MK Lůžkoviny CZ & SK nebo slovenská odnož zprostředkovatele zaměstnaneckých benefitů Multisport.

Zdroje:
Tisková zpráva

Nejnovější články