Estonský jednorožec s českou stopou Pipedrive se rozrůstá. Zaměstnává už 1 000 lidí

29. 8. 2022 – 16:30 | Digitál | Šárka Tmějová | Diskuze:

Estonský jednorožec s českou stopou Pipedrive se rozrůstá. Zaměstnává už 1 000 lidí
zdroj: Pipedrive

Startup Pipedrive, jehož prodejní CRM systémy využívá více než 100 tisíc společností, nově zaměstnává přes tisícovku lidí. Polovinu managementu a zároveň 40 % napříč společností tvoří ženy. Původně estonský startup má 10 poboček v osmi státech Evropy a USA, v pražské kanceláři momentálně pracuje 51 lidí.

Vedle počtu kolegů rozšiřuje Pipedrive také své portfolio produktů. Před nedávnem na trh uvedl nový marketingový nástroj Campaigns. Nově vzniklá platforma sjednocuje obchodní a marketingové týmy, kterým usnadňuje řízení e-mailingových kampaní.

„Naším tisícím zaměstnancem je Jüri Tomingas, který u nás již dříve pracoval a nyní zastává pozici seniorního produktového manažera v estonské kanceláři v Tallinnu. Rozmanité a talentované týmy v kombinaci s otevřenou kulturou jsou klíčem ke globálnímu úspěchu Pipedrive od prvního dne. Dosažení milníku tisíce zaměstnanců poukazuje na to, že skvělé věci se dějí za pomoci těch správných lidí se správným záměrem. Těchto tisíc lidí sdílí společnou misi: pomoci malým firmám byznysově růst a prosperovat i v náročném období,“ říká Alena Ryšavá, HR manažerka Pipedrive.

V současnosti startup nabírá zaměstnance napříč lokacemi v čele s domovským Tallinnem, Prahou a Lisabonem. Během letošního roku by se Pipedrive měl rozrůst přibližně o 70 zaměstnanců různých zaměření od vývoje po produkt.

„Pipedrive díky unikátní firemní kultuře, frameworku kmeny & mise, ale i meetupům a dalším aktivitám v rámci poboček podporuje šíření osvědčených praxí a inovací napříč firmou. Posouváme se tak od vývojářů CRM platformy k pokrytí celého prodejního cyklu včetně marketingu, tedy ke statusu multiproduktové společnosti,“ vysvětluje Veronika Danielová, produktová manažerka Pipedrive.

Estonský startup se tohoto cíle snaží dosáhnout integrací populárních nástrojů v rámci svého internetového tržiště, mezi nimiž nechybí Zoom, Teams či Google Meet, ale i vývojem vlastních produktů. K úspěšnému uzavření kontraktu prostřednictvím platformy podle údajů Pipedrive dochází přibližně každé dvě sekundy.

Zdroje:
Tisková zpráva, Pipedrive

Nejnovější články