Trendy Zákaznická zkušenost a podpora 2022: akce z Cloudfresh

15. 8. 2022 – 15:19 | Komerční sdělení | Inzerce

Trendy Zákaznická zkušenost a podpora 2022: akce z Cloudfresh
zdroj: Tisková zpráva

Chcete-li být úspěšní ve svém podnikání, neobejdete se bez kvalitní zákaznické podpory. Zveme vás srdečně na bohatý brunch, který vám umožní setkat s kolegy, inspirovat se a také dozvědět o novinkách z oblasti zákaznických zkušeností.

Akce se koná ve čtvrtek 22. září 2022 od 10:00 do 14:00 v Avant Business Center, Hvězdova 1716/2b, Praha. Rezervujte si proto svá místa už teď. Pořádá ji společnost Cloudfresh na jednom z nejatraktivnějších míst v Praze. Dozvíte se na ní celou řadu poznatků od společností jako jsou Zendesk, Cloudfresh či Cloudtalk a mnoho dalších. Rovněž vám budou představeny nejnovější trendy v oblasti zákaznické podpory. 

Zendesk pro vládu

Zendesk si vybudoval solidní reputaci díky sadě cloudových nástrojů navržených pro podniky v celé řadě odvětví, včetně zdravotnictví, finančních služeb, výroby, médií, státní správy a maloobchodu. Jedním z nejoblíbenějších produktů Zendesk je Support. Tento online nástroj zákaznických služeb je jedním z nejpoužívanějších a nejoblíbenějších řešení.

Zendesk pro státní správu si klade za cíl poskytovat efektivnější služby a poskytovat informace veřejnosti prostřednictvím integrace snadno použitelných softwarových řešení přizpůsobených na míru. Díky tomu získává státní správa dokonalý nástroj pro efektivnější reagování na potřeby veřejnosti tím, že nabídne bezpečnější, produktivnější a dobře řízené služby. Co Zendesk řeší integrací se stávajícími službami?

cloudfresh.com-Trendy-Zakaznicka-zkusenost-a-podpora-2022-akce-z-Cloudfresh-Startupinsider.cz zdroj: Tisková zpráva

V první řadě to je centralizovaná řešení, které pomáhá vylepšit systém a zvýšit efektivitu vašich stávajících rámců. Rovněž umí integrovat interní a externí komunikaci. Dále pomáhá:

  • rozšířit kanály podpory
  • upevnit nástroje
  • pozvednou úroveň s pomocí mnoha doplňků

Se Zendesk pro státní správu je možné rovněž spravovat na dálku své zaměstnance, podávat vylepšené reporty, analýzy a výkazy. Jedná se o nákladově velmi efektivní řešení, které nabízí čtyři různé balíčky. Ty se liší několika integrovanými centry nápovědy, automatickými odpověďmi založenými na umělé inteligenci a samoobslužnými uživatelskými portály.

Zdroje:
Inzerce

Nejnovější články